مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
الیساالیسا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مهرسا و الیسا عشق مامان و بابا

تا ده بشمار عسلم

1393/9/4 16:39
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

 

    

مهرساي قشنگم خيلي آروم و زيبا تا ده ميشماره

يك

دو

سه

چار

په

شيش 

هف

نه 

ده

(البته هشتو جا ميندازه ولي بعضي وقتا هشت رو هم ميگه)


مهرساي عزيزم

امام اول                      علي

امام دوم                      حسن

امام سوم                   حسين

امام چهارم                 سجاد

امام پنجم                   باكر (امام محمدباقر)

امام شيشم               صادق

امام هفتم                   كاظم

امام هشتم                رضا 

امام نهم                    جواد

امام دهم                   هادي

امام يازدهم               حسن

امام دوازدهم             مهدي

هزار ماشالله به دختر باهوش خودم

قربونت برم من عزززززززززززززززززززيزم

تا امام هشتمو خودت ميگي ولي بقيه رو بايد راهنماييت كنم مثلا اولش رو بهت بگم

ولي تا برسيم به امام دوازدهم سريع ميگي مهدددددددددددددي

پسندها (6)

نظرات (6)

مامانی غزل جون
5 آذر 93 16:12
_♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥ منتظر حضورت گرمت هستم عزیزم شاد باشی
مامان
پاسخ
حتما
مامانی غزل جون
5 آذر 93 16:13
آآآآآآآآآآآآآآآفرین به دختر زرنگون
مامان
پاسخ
ممنونم
✿ارمیتا✿
7 آذر 93 12:42
سلام من لینکتون کردم لطفا" شما هم بکنید . ممنون
مامان
پاسخ
حتما
مامانی هیما
8 آذر 93 8:12
قربون این دختر خوشگل بشم، ممنون مامانی که به ما سر زدی یه کم درگیر بودم ان شااله آپ میکنم بزودی
مامان
پاسخ
ممنونم خانومي انشاالله
کیمیا
19 آذر 93 9:52
ماشاله دختر ناز و باهوش آفرین
مامان
پاسخ
ممنونم
دختر آسموني
25 آذر 93 13:50
آفرين مهراسا جون. آفرين ماماني چه عكساي قشنگي.
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون