مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
الیساالیسا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مهرسا و الیسا عشق مامان و بابا

روزهای خوب با هم بودن

1393/6/28 16:16
نویسنده : مامان
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

من به دنبال دلاويزترين شعر جهان مي گشتم

 

يافتم ! يافتم ! آن نكته كه مي خواستمش !

 

با شكوفائي خورشيد و ،

 

گل افشاني لبخند تو،

 

آراستمش !

 

تار و پودش را از خوبي و مهر،

 

خوشتر از تافته ياس و سحربافته ام :

 

(( دوستت دارم )) را

 

من دلاويز ترين شعر جهان يافته ام !


خدایا ممنونم به خاطر حال خوب این روزام

مهرسای عزیزم عاشقانه دوستت دارم


الهی قربون اون قهر کردنت برم من خوشگلمزیبا

اینجا هم دوباره آشتی کردی باهامونخندونک

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مهزاد مامان عرفان
29 شهریور 93 0:21
شلام عسيسم نازي دختره ماشالله عزيزم قهركردن هم قشنگه
مامان
پاسخ
سلام خاله جون مرسسسسسسسسسسی
مامانی آرتینا جان***
29 شهریور 93 0:56
سلام عسل خاله وای وای وای وای چرا قهر ولی قهرتم بامزست عسل خاله.
مامان
پاسخ
دنیای بچه هاست دیگه حتی به قول شما قهر کردنشون هم قشنگه
مامانی هیما
29 شهریور 93 10:37
قربونش بشم که اینجوری قهر کرده دخملمون
مامان
پاسخ
دور از جونت خاله گلم
دختر آسموني
29 شهریور 93 13:07
حواست هست یک تابستان دیگر هم گذشت ......... ، حالا باید دوباره دل خوش کنیم به آمدن پاییز،یک پاییز خوشرنگ ،به پاییزی که دلت نگیرد و غروبش غم نداشته باشد ...................... توی کوچه و پس کوچه هایش بغض. نباشد ..............، پاییزی که مهر و آبان و آذرش تو را یاد هیچ خاطره خیسی نیاندازد .... یک پاییز دوست داشتنی که شاید مال من و تو باشد،میمانیم به امید پاییزی كه نه از فاصله خبری باشد نه ازدرد. نه از زخم نه از جنگ نه از فقر،به امید پاییزی که وقتی به آخر رسید جوجه ای از جوجه هایمان کم نشده باشد.... به اميد صلح.. به اميد عشق.... به اميد شیرین ترین لبخند ها....
مامان
پاسخ
عاشق نگارشتم عزیزم ممنوووووووووووووووون چقد زیبا و ماندگار نوشتی برامون یه دنیا سپاس
اتی مامان
30 شهریور 93 19:03
ایشالله تا همیشه حال خوب و شیرینی در کنار مهرسای عزیزم داشته باشید دوست گلم
مامان
پاسخ
ممنووووووووونم خانومی
دختر آسموني
2 مهر 93 13:22
اي جانم مهراسا جونم. خانوم خانوما ديگه قهر نكنيا.
مامان
پاسخ
عسل و غزل
17 مهر 93 1:00
چه دخملی نازی خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین
✿مامان آروشا✿
29 مهر 93 15:21
عزیز دلم. هزارماشاا... چقدر ناز شده. چه عکس های قشنگی. خدا حفظش کنه.
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف دارین