مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
الیساالیسا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرسا و الیسا عشق مامان و بابا

مریضی پروانه کوچولوی خونه مون

1393/5/8 15:55
نویسنده : مامان
519 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک متحرک پرستار

بعضی روزا چقد دیر میگذره در حالی که همه آرزوت اینه که خیلی زود تموم شن مثل روزای مریضی دخملی

plant no shadwo iconplant no shadwo iconplant no shadwo iconplant no shadwo icon

خوشگلم از جمعه شب یه هویی شروع کردی به حالت تهوع و بالا آوردن و بلافاصله اسهال 

شنبه صبح بردمت پیش دکتر البته دکتر خودت نبود و مجبور شدیم بریم پیش یه دکتر دیگه ایشون هم بهت او ار اس داد و شربت ضد تهوع

ولی اینا چاره کار نبود و یکشنبه بردمت بیمارستان کودکان تا دکتر دیدت چون یه کم تب هم داشتی گفت که احتمال داره که اسهال خونی یا عفونی گرفته باشی اینو که گفت دلم هری ریخت و دیگه نتونستم جلو اشکامو بگیرم گفت حتما باید بستری شی داشتم دیوونه میشدم  اخه خیلی خیلی از دکتر و پرستار میترسی و من علتش رو نمیدونم تا میبینی شون خیلی بدجور گریه میکنی و ریسه میری به خودم گفتم حالا چه جوری با این روحیه ای که داری بستریت کنم ( دکتر وقتی این ریسه رفتنت رو دیدت گفت به احتمال زیاد این حالت از کم خونیه البته من از 6 ماهگیت مرتب بهت شربت آهن و. میدم وحتی یه  شب هم عقب نمیندازمش) 

خلاصه توی بیمارستان برات پرونده تشکیل دادیم و گفتن که باید آزمایش خون بدی و سرم برات وصل کنن

Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسلTabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل                                                                           Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسلTabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل                   

رفتیم توی اتاقی که قرار بود ازت خون بگیرن .بهم گفتن شما رو نگه  دارم روی تخت خوابوندمت به شدت گریه میکردی و من هم باهات گریه میکردم اصلا طاقت دیدن اشکات رو نداشتم بهم التماس میکردی که بغلت کنم

وقتی داشتن ازت خون میگرفتن با گریه بهم میگفتی مامان بس مامان بس بریم دد تا اینکه بالاخره ازت خون گرفتن و اومدیم توی اتاقت و بهت سرم وصل کردن

 

مریضی مهرسا

نمیدونی چه شب سختی رو توی بیمارستان داشتیم هر دوتامون 

همه اش میگفتی مامان بس بریم ولی چاره ای جز موندن نداشتیم عزیزکم

همش دعا میکردم ازمایشات نرمال باشن تاحداقل فردا دکتر مرخصمون کنه

به هر سختی بود صبح شد تا صبح یکی و نیم سرم غذایی و دو تا سرم انتی بیوتیک و یه سرم تقویتی بهت زدن که هربارش با دیدن پرستار حسابی گریه میکردی

صبح دکتر اومد گفت که هنوز باید بستری بشی البته دیگه اصلا تب نداشتی و ازمایش مدفوعت هم اسهال خونی رو نشون نمیداد سونوگرافی رو هم که انجام دادیم خدا رو شکر نرمال بود ولی دکتر گفت که یه میزان کمی عفونت توی خونت هست

تا ظهر دیگه همه ش بغلم بودی و فقط میگفتی مامان بریم من دیگه حسابی خسته و کلافه شده بودم خدایی محیط بیمارستان هم خیلی دلگیره واقعا ادم کلافه میشه

رفتم پیش دکترت و گفتم اجازه بده مرخصت کنیم دکتر گفت باید انتی بیوتیک مصرف کنی داروهاتو برات نوشت و اجازه ترخیص داد بهمون

اومدیم خونه حسابی حال و هوات عوض شد و میخندیدی و من انگار تمام دنیا رو بهم میدادن از خوشحالی تو خوشحال بودم عزیزکم

هنوز خوبه خوب نشدی ولی بازم خدا رو شکر خیلی بهتری( البته اصلا اشتها نداری و هیچی نمیخوری)

از خدا فقط سلامتیت رو میخوام عزیزم


حالا یه چندتا عکس از قبل مریضیت هم برات میزارم عشق مامان

عکسای پارک 

 

 


http://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (4)

نظرات (6)

مهزاد مامان عرفان
9 مرداد 93 10:24
سلام عزیزم هیچوقت مریض نشی الهی خاله جونی. ماشالله چشم خوردی از بس که ماهی مامانی هر روز و ان یکاد رو بخون و فوت کن توی صورتش. بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون
اتی مامان
9 مرداد 93 13:10
آخی عزیزم میدونم چه حالی داشتی...خدارو شکر که خوب شدی مهرسای خالهایشالله دیگه هیچوقت مریض نشی خاله جون
مامان
پاسخ
ممننننننننونم عزیزم انشالله هیچ بچه ای مریض نشه
مامان آرشیدا
14 مرداد 93 12:10
قربونت برم عزیزم چرا مریض شدی آخه خاله فدات بشه ؟حتما کلی آب شدی بمیرم برات
مامان
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم اره حسابی اب شده مریضی یه طرف کم اشتها شدنش هم یه طرف ولی خدا رو شکر الان خیلی بهتر شده
مامانی غزل جون
17 مرداد 93 9:14
الهی بمیرم منم اصلا طاقت دیدن مریضی و درد کشیدن بچه هارو ندارم ایشالله همیشه شاد و سالم باشی عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله
مامانی
19 مرداد 93 10:09
آخی ایشالا دیگه مریض نمیشی
مامان
پاسخ
ممنونم انشالله
فاطمه
19 مرداد 93 14:18
الهی قربون اون دست کوچولووووت ...دلم کباب شد ایشالا دیگه هیچوقت مریض نشی جوجو
مامان
پاسخ
ممنونم خانومی انشالله هیچ کوچولویی مریض نشه