مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
الیساالیسا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

مهرسا و الیسا عشق مامان و بابا

یه روز خوب با مهرسا جون توی اداره مامانی

1393/1/27 17:16
نویسنده : مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

xsgs009                                              ني ني شكلكني ني شكلك

 دختر گلم

منم مثل خیلی های دیگه توی تعطیلات عید شیفت بودم

از اونجایی هم که عید بود و همه میخواستن برن عید دیدنی ترجیح دادم شما رو با خودم بیارم اداره

توی مسیر تو ماشین خوابت برد یه نیم ساعتی هم توی اداره همچنان خواب بودی وقتی بیدار شدی و دیدی یه جای جدید اومدیم اولش خوب دور و برت رو نگاه کردی بعدش شروع کردی به شیطنت

از دست زدن به کیبورد کامپیوتر تا حتی خط خطی کردن پرینتر

بعدش هم میخواستی همه اتاقا رو بازدید کنی

اصلا هم نمیخواستی بشینی روی صندلی گریه میکردی که زمین بزارمت تا بتونی به همه چی دست بزنی

الهی دورت بگردم عزیزدلم

اداره

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

ببین چطوری داره به کابل نگاه میکنی (البته این کابله کاملا بی خطره)

اداره

بعدش هم سریع کابله رو کردی تو دهنت

اداره

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

اداره

اداره

اداره

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

اداره

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

"تمام "امن یجیب" های دلم را گره زده ام به کلماتت و روانه آسمان کرده ام..

من مطمئنم خدا تو را برای دلم نگه می دارد........"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)