مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
الیساالیسا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهرسا و الیسا عشق مامان و بابا

قشنگ ترین روز خدا تولد دخترم مهرسا

1391/11/25 9:57
نویسنده : مامان
489 بازدید
اشتراک گذاری

 ني ني شكلك

عاقبت در یک شب از شب های دور
کودک من پا به دنیا می نهد
 آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر می نهد
 بيمنش روزی که طفلم همچو گل
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پیک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است
 پیکرش را می فشارم در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاویدباش
در کنارم زندگی آغاز کن..

 deborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.com

تولد

deborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.com

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

(عاشقتم مامان قلب)

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)